Tunezja - portal, informacje, wspomnienia

Lista składa się z 5082 fraz

lista dlurznikow
Temat: Czy za n-boxy będzie kaucja

Chodzi oto, że będzie trzeba przejść weryfikacje na czarnej liście i w bazie dłużników. Jeżeli będziesz na takiej liście to nie przejdziesz weryfikacji

Ta centralna lista dluznikow...

Liceum im Sobieskiego Warszawa
Temat: Katarzyna Cichopek
miejsce urodzenia: Warszawa
data urodzenia: 1982-10-07
wszystko sie zaczęło, kiedy Kasia pojawiła się na świecie 7.10.1982 roku.
Już od pierwszych minut życia nie dawała spokoju...

LIBOR Interest
Temat: rozdajÂą franki
"The Swiss central bank cut its interest rate to a four-year low of 0.5
percent
(...) The SNB "will take all necessary steps to gradually bring the Libor
down to the middle of the target range," which now lies...

Limnologia pl
Temat: Cyklomorfoza
Witam!
Poszukuje wszelkich informacji o cyklomorfozie - jeśli ktoś wie, gdzie
mogę coś znaleźć (w Sieci) to bardzo proszę o informację. Z google.com i
szukaj.onet.pl "wycisnąłem" już chyba wszystko...

Lista czatów SMS
Temat: Wspolpraca
Witam

Wiem jak są odbierane inicjatywy stworzenia wspolnie jakiegos wiekszego programu więc zaczne od tego że projekt jest w 50% gotowy, zainteresowanym moge udostępnić beta wersje programu, lub...

Liga Heroes
Temat: Herosi z 6.44 a liga
Czy według was herosi z 6.44 nadają się na ligę? Według mnie templar, może być silny, refraction to +80 dmg na 5 hitów, czyli razem 400 dmg dodatkowe, i odporność na ciosy, ulti które można przy secret shopach, runach i...

likwidacją ARiMR
Temat: Ptasie ciekawostki z Zamojszczyzny i okolic
Witam
W moich rewirach ( polnych ) puściutko , więc garść obserwacji robionych przy okazji ,
więc głównie "miejskich"
29.11
Tomaszów...

list o adres po angielskiu
Temat: [praca] Business Development Manager
Netsprint.pl poszukuje do nowego projektu Kandydatów na stanowisko:

Business Development Manager

Wymagania:

- Wykształcenie wyższe informatyczne lub...

liberalizm moralny
Temat: Zlikwidowac Israel!!!
titus_flavius napisał:
> alternatywą jest rekatolicyzacja Polski i Europy. Czy jednak są siły, które by
> były w stanie ten proces rozpocząć?

na szczescie nie...

Lisa Nicole
Temat: Hollywood's Nailin' Paylin (2010)


Opis:

Rok produkcji: 2010
Kraj: USA
Typ: Feature, Parody, Straight
Reżyser: Axel Braun
Studio: Hustler
Czas...

Liść kasztanowca
Temat: ZUPA Z JADALNYCH KASZTANÓW - Puchatkowy przepis
Zamierzam te zupe zrobic, bo smaki w niej kuszace.

Ale jako piekaca i gotujaca kasztany w hurtowych ilosciach od ladnych kilku lat , musze wtracic swoje 3...

Lil Mama and Avril Lavigne
Temat: Sładanka hitów z 2007 roku
Sładanka hitów z 2007 roku
1.50 Cent - Straight to the bank
2.Akcent-King of disco
3.Akon - Sorry Blame It On Me
4.Alchemist Project - Music Is My Extasy
5.Alicya...

List Motywacyjny Do Firmy
Temat: [praca] Młodszy specjalista SEO/SEM, Gdynia
Wymagania:
* wiedza praktyczna związana z SEO/SEM, systemów wymiany linków
* znajomość xhtml, css, php, sql
* język angielski w stopniu umożliwiającym czytanie i...

Liga Warszawa
Temat: Komu kibicujesz?
Rozdzielam swe serce pomi?dzy trzy kluby:

(L)egia Warszawa

Leicester FC

Inter Mediolan

Pierwsze dwa maj? du?e problemy; a Lisy w FM-ie zawsze...

limfocyty w rozmazie 48
Temat: gazy, żółty stolec, klucia w wątrobie
Hej Adamm mam juz wyniki

Lamblie ujemn
jaja pasożytów nie stwierdzono

OB 6 troche wzroslo bo we wczesniejszchych badaniach bylo...

Linksys AG241 a Netia problem
Temat: Linksys AG241 - problem z konfiguracją 192.168.1.1 nie działa...
Witam wszystkich!
Zwracam się do Was z pomocą, gdyż mam problem z konfiguracją rutera (jak w temacie). Niezbędne okablowanie mam, wszystko jest poprawnie...

List do przyrody
Temat: List w spr. Min. Środowiska
Szanowni Państwo,

Jako, że prof. Maciej Nowicki odszedł z pełnionego stanowiska Ministra Środowiska, na liście Zielona Ewolucja powstał zamysł wysłania pisma do naszego rządu, do mediów i...

LightScribe vs
Temat: Komputer z nagrywarką
Bez jaj to ma byc watek do kupna laptopa ????
Pytania tez nie w ten desen

LightScribe vs LabelFlash
http://cdrlab.pl/article_strona_2874_1.html
Źródło:...

lima tapety
Temat: [Release] - Twój Pulpit na codzień!
refresh? :D
tylko koniecznie print screen, a nie sama tapeta, bo chce sobie zupdate'owac pulpit i moze ktos ma jakies ciekawe "bajery" ktore mnie/kogos zainteresuja :p

winamp + MMD...

Libor Pesek
Temat: "FT": Kaczyńscy obrazili większość krajów UE
O, tak wlasnie. Ja bym to zrobil z hukiem po prostu przywracajac KS
dla mordercow i wypowiadajac europejska konwencje. Ale i tak sadze
ze wrodzone UE inercja...

list CMR
Temat: PARODIA MC !!!
" />
">K3rmit :
N 1154 Apr 22 Bartek Lisok (1348) korekta do FV
To jest Twój mail. Wysłałeś go 22-go kwietnia czyli po generowaniu dokumentów za kwiecień (o ile pamiętam 13-go kwietnia) tak więc zostanie...

Liga Polska Siatkówka żeńska
Temat: Siatkówka w Rumii.
Wszystkich fanów żeńskiej siatkówki na wysokim poziomie zapraszam do kibicowania klubu z Rumi który swoje mecze rozgrywa na ul.Mickiewicza 49 w miejskim ośrodku sportu i rekreacji.
Obecnie drużyna TPS Rumia...